Artikel top billede

Apple fik tech-giganterne til at frygte for deres annonce-milliarder: Sådan har privacy-ændringerne i IOS 14 ramt Google, Facebook, Twitter og Snapchat

Annonce-mastodonterne som Facebook, Snapchat, Google og Twitter har længe snakket om de fatale konsekvenser af Apples privacy-ændringer. Nu har selskaberne aflagt første regnskab, hvor effekten af ændringerne kan måles.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Se hvor hårdt Apples privacy-ændringer har ramt Facebook, Google og Twitter
940
4:45 min
Med en enkelt ændring i sin privatlivspolitik har Apple skabt kaos og frygt hos en række amerikanske tech-giganter.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Er tiden løbet fra RPA? Nej siger en af pionererne - for AI har gjort mulighederne enorme

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Denne stribe af nye dekreter fra Donald Trump får konsekvenser for tech-sektoren

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Trifork får stukket offentlig million-ordre direkte i hånden: Sidder tungt på opgaven og er eneste mulige leverandør

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

KMD taber klagesag over kæmpe-kontrakt til NNIT med et brag: Står nu tilbage med regningen

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Her er prisen for én times nedbrud på Danmarks tele-netværk: Vil have lagt danske teleselskaber og mobilnet sammen


White paper
SAP: Skab værdi og minimér omkostninger med effektiv dokumenthåndtering