Artikel top billede

Apple fik tech-giganterne til at frygte for deres annonce-milliarder: Sådan har privacy-ændringerne i IOS 14 ramt Google, Facebook, Twitter og Snapchat

Annonce-mastodonterne som Facebook, Snapchat, Google og Twitter har længe snakket om de fatale konsekvenser af Apples privacy-ændringer. Nu har selskaberne aflagt første regnskab, hvor effekten af ændringerne kan måles.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Se hvor hårdt Apples privacy-ændringer har ramt Facebook, Google og Twitter
940
4:45 min
Med en enkelt ændring i sin privatlivspolitik har Apple skabt kaos og frygt hos en række amerikanske tech-giganter.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Alt om den prisvenlige iPhone 16E: Så god er den i forhold iPhone 16 og 16 Pro

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Derfor ender dine AI-projekter ofte med at blive for dyre: Tre store udfordringer, som det er svært at tackle

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Regeringen har sendt brev til den danske it-branche som svar på bekymringer: Og svaret er "stærkt, klart og meget kærkomment," siger branchen

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

En lille håndfuld cloud-leverandører sidder på 64 procent af det globale marked: Omsætter for flere hundrede milliarder kroner

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Forvaltning i Aarhus Kommune har droppet Azure og skiftet til tysk leverandør: Prisen er faldet med 70 procent


White paper
Sikkerhed gjort enkelt: Beskyt din virksomhed direkte i browseren