Artikel top billede

Fortalt til: Jacob Ø. Wittorff | (Foto: Martin Thorborg)

Mennesker i IT
Udgivet 2. marts 2021 kl. 15.59
Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Få indsigt i, hvordan Dinero har sikret en høj employee netpromoter score under coronakrisen
  • Få forklaringen på hvorfor Martin Thorborg selv valgte at opsøge en coach under nedlukningen
  • Få indsigt i hvordan de forskellige medarbejdergrupper hos Dinero har reageret på hjemmearbejde
690
3:30 min
Vi måler vores ansattes arbejdsglæde via en employee net promotor score, og den har været tårnhøj under corona-krisen. De seneste tre måneder har den været på 96 ud af 100, og jeg har ikke kunne finde frem til nogen virksomhed i verden, der har en højere score.

Men det betyder ikke, at det har været let at komme gennem nedlukningen.

For ved du hvad. Efteråret har været pissesvært. For at sige det mildt.

I foråret sagde jeg, at jeg var glad for, at lockdown ikke skete i en mørk og våd november.

Men den situation endte vi alligevel med at stå i, og det gik, som vi havde forudset. Folk begyndte at blive kede af det, da mørket kom.

Flere mennesker i IT Om mennesker i it


Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Havnearbejdere råbte "robotter betaler ikke skatter” - men nu ser kæmpe strejke ud til at være afværget

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Microsoft med sparerunde: Fyrer de ringest performende ansatte

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Disse fem områder vil Norlys-CDO Kristian Hjort-Madsen prioritere i 2025: "Et vigtigt år med store og afgørende digitale transformationer"

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Her er de nye Rejsekort-standere til de danske togstationer: 9.000 standere skal indkøbes fra ny leverandør

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Nu er slutdato endelig klar: Stort it-system til politiet bliver fire år forsinket - samlede omkostninger stiger med 82 procent