Artikel top billede

TV 2 fordobler sit budget til konsulenter og leverandører: Digital udviklingsdirektør Rahul Yadav har to opgaver han skal have løst

I løbet af de kommende år skal TV 2 investere massivt i digital udvikling på sin streamingtjeneste TV 2 Play. Målet er nemlig at få mere end dobbelt så mange brugere på platformen som i dag.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Se hvordan TV2 skal have oprustet sin streamingkanal for at tiltrække endnu flere kunder
  • Læs hvor mange nye medarbejdere digital udviklingsdirektør Rahul Yadav skal ansætte
  • Hvilken rolle cloud spiller i kampen mod de internationale streaminggiganter
1.126
5:45 min
Kampen om de danske TV-seere er taget voldsomt til efter adskillige amerikanske streaminggiganter har bevæget sig ind på det danske marked.

Derfor opruster TV 2 nu også sit digitale setup for at kunne konkurrere med de nye, udenlandske konkurenter.

"Vi er nødt til at forstå kunderne langt bedre, så vi kan gøre indholdet og oplevelsen mere personaliseret og mere attraktivt. Det er en stor forskel på den måde vi arbejder, og det betyder, at vi grundlæggende er nødt til at ændre vores forretningsmodel, fordi vi ikke længere kun er en B2B-virksomhed, men også en B2C-virksomhed, der leverer indhold direkte til kunderne," siger digital udviklingsdirektør på TV 2 Rahul Yadav til Computerworld.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter