Artikel top billede

(Foto: Foto: Rasmus Ferdinand Ginman)

Fra Sennheiser Communications til Epos: "Vi brugte et år på at skabe brandet - for vi ville gøre det ordentligt"

Interview: Ved opløsningen af det succesrige Sennheiser Communications blev Epos skabt. Nu har selskabet kastet sig ud i en global lancering af et helt nyt headset-brand målrettet enterprise- og gaming-segmentet. Se topchef Jeppe Dalberg-Larsens plan for selskabet her.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Hvordan Epos er skabt med afsæt i Sennheiser Communications
  • Indblik i selskabets globale lancering af et nyt brand
1.384
7 min
Sidste år kunne et nyt dansk headset-brand se dagens lys.

Epos er navnet på det brand, der med store ambitioner har kastet sig ud i en storstilet global lancering.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

App-udviklere går en hård tid i møde: Hele industrien står overfor store forandringer

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Italien lukker for brug af DeepSeek: Er bekymret over data-indsamling

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Pas nu rigtig godt på din supply chain - it-kriminelle går benhårdt efter det svageste led i kæden

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Atea Danmarks Sara Amini får det øverste ansvar for hele Atea-koncernens it: Nu venter store opgaver

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

DeepSeeks overraskende vej til succes: USA’s ønske om at kvæle den kinesiske AI-industri kan have haft den stik modsatte effekt