Artikel top billede

(Foto: Foto: Rasmus Ferdinand Ginman)

Fra Sennheiser Communications til Epos: "Vi brugte et år på at skabe brandet - for vi ville gøre det ordentligt"

Interview: Ved opløsningen af det succesrige Sennheiser Communications blev Epos skabt. Nu har selskabet kastet sig ud i en global lancering af et helt nyt headset-brand målrettet enterprise- og gaming-segmentet. Se topchef Jeppe Dalberg-Larsens plan for selskabet her.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Hvordan Epos er skabt med afsæt i Sennheiser Communications
  • Indblik i selskabets globale lancering af et nyt brand
1.384
7 min
Sidste år kunne et nyt dansk headset-brand se dagens lys.

Epos er navnet på det brand, der med store ambitioner har kastet sig ud i en storstilet global lancering.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

22 procent flere på tre år: Der er nu tæt på en kvart million it-specialister i Danmark

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Danske top-CIO'er savner europæiske cloud-udbydere: "Jeg kunne godt tænke mig reelle alternativer til lande, der er svære at have med at gøre"

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Fynsk Microsoft-partner ramt af ransomware-angreb: "Jeg siger til dig, at jeg ikke vil snakke med dig"

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

AlfaPeople Nordic indsætter ny CEO for niende gang siden 2019

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Netcompany bliver hovedleverandør til Udenrigsministeriet: Sætter sig tungt på konsulent-området