Artikel top billede

(Foto: Foto: Rasmus Ferdinand Ginman)

Fra Sennheiser Communications til Epos: "Vi brugte et år på at skabe brandet - for vi ville gøre det ordentligt"

Interview: Ved opløsningen af det succesrige Sennheiser Communications blev Epos skabt. Nu har selskabet kastet sig ud i en global lancering af et helt nyt headset-brand målrettet enterprise- og gaming-segmentet. Se topchef Jeppe Dalberg-Larsens plan for selskabet her.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Hvordan Epos er skabt med afsæt i Sennheiser Communications
  • Indblik i selskabets globale lancering af et nyt brand
1.384
7 min
Sidste år kunne et nyt dansk headset-brand se dagens lys.

Epos er navnet på det brand, der med store ambitioner har kastet sig ud i en storstilet global lancering.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Alt om den prisvenlige iPhone 16E: Så god er den i forhold iPhone 16 og 16 Pro

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Derfor ender dine AI-projekter ofte med at blive for dyre: Tre store udfordringer, som det er svært at tackle

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Regeringen har sendt brev til den danske it-branche som svar på bekymringer: Og svaret er "stærkt, klart og meget kærkomment," siger branchen

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

En lille håndfuld cloud-leverandører sidder på 64 procent af det globale marked: Omsætter for flere hundrede milliarder kroner

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Forvaltning i Aarhus Kommune har droppet Azure og skiftet til tysk leverandør: Prisen er faldet med 70 procent


White paper
Sikkerhed gjort enkelt: Beskyt din virksomhed direkte i browseren