Artikel top billede

(Foto: Foto: Rasmus Ferdinand Ginman)

Fra Sennheiser Communications til Epos: "Vi brugte et år på at skabe brandet - for vi ville gøre det ordentligt"

Interview: Ved opløsningen af det succesrige Sennheiser Communications blev Epos skabt. Nu har selskabet kastet sig ud i en global lancering af et helt nyt headset-brand målrettet enterprise- og gaming-segmentet. Se topchef Jeppe Dalberg-Larsens plan for selskabet her.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Hvordan Epos er skabt med afsæt i Sennheiser Communications
  • Indblik i selskabets globale lancering af et nyt brand
1.384
7 min
Sidste år kunne et nyt dansk headset-brand se dagens lys.

Epos er navnet på det brand, der med store ambitioner har kastet sig ud i en storstilet global lancering.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Danmark synker til bunds i AI-kapløbet: Så mange timers produktivitet taber vi om ugen - og sådan kan vi komme tilbage i kampen

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

I al stilhed har den danske stat fået Microsoft til at ændre vilkår i sin store data-aftale: "Det er et gennembrud"

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Devoteam lukker og slukker sin danske Microsoft-afdeling og siger farvel til 18 medarbejdere

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Danske storbanker er bekymrede: Finanssektoren er dybt afhængig af amerikansk it under amerikansk politisk kontrol

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Efter exit fra Arla: Torben Fabrin indsættes som ny CIO i Stark Group med 19.000 medarbejdere - Pernille Geneser fratræder