Artikel top billede

(Foto: © Copyright 2016 Bjørg de Meza Espersen)

It-supermarkedet EET har investeret tocifret millionbeløb i nye digitale værktøjer: Her er resultatet

Den danske it-distributør EET Group har over de seneste to år investeret et "pænt" tocifret millionbeløb i nye digitale værktøjer. Selskabet har implementeret Salesforce, Targit og udviklet en ny app og webshop. "Siden FSN Capital overtog ejerskabet i 2015, har vi sat turbo på de digitale ambitioner," siger koncerndirektøren.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Se hvad EET over de seneste to år har brugt et tocifret millionbeløb på
  • Indblik i den digitale strategi hos EET
  • Hvad coronakrisen har betydet for de digitale ambitioner
  • Hvordan EET forholder sig til det digitiale, når det foretager opkøb
1.147
5:45 min
Den danske it-distributør EET Group, der i det seneste regnskabsår omsatte for 3,25 milliarder korner, har over de seneste to år spenderet et pænt tocifret millionbeløb på nye digitale værktøjer.

De digitale ambitioner hos selskabet tog fart, da kapitalfonden FSN Capital overtog aktiemajoriteten i EET i 2015, og siden for alvor konkretiseret da Søren Drewsen i 2017 blev indsat på posten som CEO for EET Group.

Det fortæller Søren Drewsen og EET's danske direktør Mikael Thulin til Computerw

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter