- Læs hvordan SimCorp skal bære sig an med at indgå kæmpe kontrakter med kunder, man aldrig har mødt
- Bliv klogere på hvordan SimCorp arbejder virtuelt, og hvorfor topchef Klaus Holse ikke forventer personale på de amerikanske kontorer i resten af 2020
- Se SimCorps mål for antallet af nye kunder i 2020
- Indblik i konsekvenserne hvis SimCorp ikke får landet det påkrævede antal nye kunder
- Find ud af hvorfor de nye arbejdsgange under coronakrisen har været en større udfordring for SimCorps kunder end selskabet selv
Og Topchef Klaus Holse slår fast, at alt under 10 nye kunder vil være at betegne som 'et dårligt år.'
"Vi sætter ikke et egentligt mål for det, men hvis vi ikke får 10 kunder i et år, så har det været et dårligt år, så vi skal have minimum fire, men gerne fem til seks stykker mere ned i kassen. Vi arbejder på at få lige så mange kunder som sidste år. Det ville være dejligt," siger Klaus Holse til Computerworld.
Der er bare ét men.
SimCorp skal for første gang nogensinde lande de store millionkontrakter med de nye kunder uden, at folk fra SimCorp og kunderne fysisk har været i samme lokale.
Det vækker en smule ængstelse hos Klaus Holse.