- Få indsigt i e-Boks-problemer
- Derfor gik det galt, og sådan er det blevet løst
- Bliv klogere på detaljerne for nedbrud
- Læs hvordan e-Boks har oplevet forløbet
- Find også ud af hvorfor selskabets topchef mener, at problemerne er blevet blæst ud af proportioner
Nedbrud og ustabil drift har været tilbagevendende begivenheder i så høj grad, at e-Boks ikke har kunnet leve op til oppetidskravet på 99,5 procent i kontrakten med Digitaliseringsstyrelsen i ni ud af de seneste 10 måneder.
Det betyder, at e-Boks endnu ikke har overholdt det mål i én eneste måned i 2020, men efter en hård start på året, hvor løsningen var særligt ramt i januar og februar, er der nu bedre tider på vej.
Løsningen er igen stabil, lyder det fra e-Boks' topchef Ulrik Falkner Thagesen.
I et stort interview med Computerworld taler han ud om årsagerne til de forskellige nedbrud, hvordan e-Boks har arbejdet med at udbedre fejlene, og hvordan han har oplevet hele forløbet.