Artikel top billede

Image 2020: Lenovo har skabt sig et suverænt omdømme hos de danske kunder: “Vi er helt maniske med kundetilfredshed”

Computerworld Image 2020: Lenovo har skabt sig et suverænt omdømme ude hos kunderne. Det er det lange, seje træk, der gør forskellen, lyder det fra dansk landechef Peter Juul Jørgensen, som står i spidsen for en organisation, hvor kundernes tilfredshed er topprioriteten.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Indblik i Lenovos præstation i årets Image-undersøgelse
  • Hvorfor selskabet er maniske med kundetilfredshed
  • Landechef Peter Juul Jørgensens opskrift på et stærkt image
1.324
6:45 min
Dette er en artikel fra Computerworlds store årlige Image-undersøgelse af it-branchen. Resultaterne offentliggøres løbende over de kommende par uger.

Der er en ikke en finger at sætte på den service, som Lenovo leverer.

Sådan lyder responsen fra skaren af kunder og potentielle kunder, der har deltaget i Computerworlds image-undersøgelse 2020.

Det er glædelige nyheder, lyder det fra Peter Juul Jørgensen, der er Lenovos danske landechef.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Derfor har Schultz betalt nul kroner i skat i Danmark de seneste fem år: "Vi er ikke skatteforskrækkede," siger direktør Bo Haaber

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Microsoft indgår den største offentlige Copilot-aftale i Europa: Sælger 10.000 licenser

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Derfor flytter Energinet CIO Signe Horn Rosted op i den allerøverste ledelse

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

It-mareridt fortsætter i Europas største kommune: Oracle-projekt har overskredet budgettet med en milliard kroner

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Kendt dansk bilforhandler efter hacker-angreb: Disse fortrolige personoplysninger har hackerne stjålet