Artikel top billede

Banedanmark har stadig ikke rettet omfattende it-fejl efter seks dage

Siden fredag har Banedanmark kæmpet for at rette en it-fejl på S-togsstationerne. Seks dage efter arbejdes der fortsat på at få problemet under kontrol.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Seneste nyt om it-fejlen hos Banedanmark
  • Hvorfor Banedanmark fortsat ikke har rettet fejlen
359
2 min
Opdateret 15:18 I seks dage har passagerer på S-togslinjerne omkring København ikke haft mulighed for at se afgangene på stationen.

Det betyder altså tomme afgangsskærme på de fleste S-togsstationer for
de mange passagerer, der stadig ikke har mulighed for at se, hvornår det næste tog kommer på stationen.

Det skyldes en it-fejl hos Banedanmark, der skaber problemer for 350.000 daglige pendlere i S-togene.

Det er ikke lykkedes Computerworld at få et interview med Banedanmark om

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Alt om den prisvenlige iPhone 16E: Så god er den i forhold iPhone 16 og 16 Pro

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Derfor ender dine AI-projekter ofte med at blive for dyre: Tre store udfordringer, som det er svært at tackle

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Regeringen har sendt brev til den danske it-branche som svar på bekymringer: Og svaret er "stærkt, klart og meget kærkomment," siger branchen

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

En lille håndfuld cloud-leverandører sidder på 64 procent af det globale marked: Omsætter for flere hundrede milliarder kroner

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Forvaltning i Aarhus Kommune har droppet Azure og skiftet til tysk leverandør: Prisen er faldet med 70 procent


White paper
Sikkerhed gjort enkelt: Beskyt din virksomhed direkte i browseren