- Så mange virksomheder fejler med CRM-projekter
- Derfor går det galt med CRM
- Hvorfor virksomheder ligeså godt købe det billigste CRM-system
- Opskriften på succes med CRM
- Sådan bør du tænke CRM
Men ofte går indkøbene af systemerne helt galt.
Per Østergaard Jacobsen, ekstern lektor på CBS, selvstændig konsulent og forfatter til flere bøger om disciplinen CRM.
Billede: Alexander Haslund. (Foto: Alexander Haslund)
Få ubegrænset adgang til Computerworld Premium
Opret et gratis intro-abonnement eller køb fuld adgang
Allerede abonnent? Log ind her
Gratis adgang i 14 dage
Premium Intro
Opret et gratis prøveabonnement og få adgang til alt Premium-indhold i 14 dage. Uden binding eller kreditkort.
Kreditkort ikke nødvendigt
Opret abonnement
Det er gratis at oprette et Intro-abonnement, og du får adgang til Premium-artikler lige bagefter.
Læs mere om Intro her.
Vi sender et link til dig, som du skal anvende til at bekræfte oprettelsen.
Indtast din og tryk opret.
Tak for oprettelsen
Vi har sendt dig en mail
Du skal trykke på linket i mailen, for at færdiggøre oprettelsen.
Premium i 1 måned
375 kr./mdr
Ubegrænset adgang til alt Premium-indhold i 1 måned. Kan opsiges med kort varsel.
Premium i 12 måneder
2.850 kr./år
Billigste adgang til tusindvis af Premium-artikler. Ubegrænset adgang i 12 måneder.
Hvis du vil vide mere om, hvad Computerworld Premium, så kan du læse om det her.
Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter
TOPdesk Danmark A/S
KonsulentchefCapgemini Danmark A/S
Network ArchitectArbejdernes Landsbank
Trading Systems Specialist til AL-Markets, HandelsområdetAndelskassen
IT-konsulentDanske Commodities A/S
Incident ManagerCapgemini Danmark A/S
SAP Engagement ManagerKMD A/S
Technical Business ArchitectNetcompany A/S
Microsoft Operations Engineer