Artikel top billede

Per Østergaard Jacobsen, ekstern lektor på CBS, selvstændig konsulent og forfatter til flere bøger om disciplinen CRM.

Billede: Alexander Haslund. (Foto: Alexander Haslund)

Utallige CRM-projekter går i vasken på grund af dårlig forberedelse: Du kan lige så godt vælge den billigste løsning

Interview: En af landets mest erfarne CRM-eksperter mener, at mange virksomheder ville være bedre stillet med at købe det billigste CRM-produkt på markedet. Over halvdelen af alle CRM-projekter fejler nemlig alligevel. "Du behøver ikke købe et fancy system for at holde styr på dine kunder" lyder anbefalingen.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Så mange virksomheder fejler med CRM-projekter
  • Derfor går det galt med CRM
  • Hvorfor virksomheder ligeså godt købe det billigste CRM-system
  • Opskriften på succes med CRM
  • Sådan bør du tænke CRM
1.690
8:30 min
Der bliver brugt enorme summer på indkøb af nye, avancerede CRM-systemer, der kan holde styr på virksomhedernes kunder i en tid, hvor kundeoplevelse, indsigt og data nærmest er gået hen og blevet synonymer med at drive en fornuftig butik.

Men ofte går indkøbene af systemerne helt galt.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Kritisk CVE-databasen om sikkerhed reddet i allersidste øjeblik - ny bevilling godkendt

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Netcompany-stifterne André Rogaczewski og Claus Bo Jørgensen skovler penge ind: Har tjent næsten 600 millioner kroner på et år

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Sådan modererer Mads og 20 andre danskere alt indhold på Metas danske platforme fra et center i Barcelona

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Jeg købte tømmermands-pizza for alle mine bitcoins og gik glip af en formue: Nu overvejer jeg at gå all-in igen

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Ny fond haste-etableret: Vil forsøge at redde sårbarhedsdatabasen CVE fra nedlukning