- Indblik i hvordan Justin Maguire, vicedirektør for Product Design and User Experience hos Salesforce, ser opgøret med designernes elfenbenstårn som afgørende for succesfuld customer experience
- Hvorfor customer experience-projekter ifølge Justin Maguires ikke er en god løsning
- Hvordan Salesforce selv skaber dialog og interaktion med brugere og kunder
Det er Salesforces øverste chef for produktdesign og brugeroplevelser, amerikanske Justin Maguire, ikke overraskende begejstret for.
Men alligevel advarer han i et interview med Computerworld virksomheder mod at blive forelsket i de flotte og lækre løsninger:
"Der er ingen tvivl om, at på et modent eller tætbefolket marked er kundeoplevelsen det, som gør dit brand til noget særligt," understreger den erfarne design-boss, der tidligere har haft ansvar for produktdesign hos Microsoft og Schneider Electric.
"Mange af historierne om design er gode, men de stikker faktisk ikke særligt dybt," fortæller Justin Maguire.
Han understreger, at det handler om at mange virksomheder ikke fuldt udnytter teknologien, fordi deres mindset står i vejen.