Artikel top billede

(Foto: Pierre Mens)

Derfor elsker danskerne BroBizz og Dankortet: "Forbrugerne ønsker en så gnidningsfri interaktion som mulig"

I en ny undersøgelse om danskernes syn på en række brands scorer BroBizz og Dankortet helt i top. Det er blandt andet resultatet af nogle produkter, der gnidningsfrit og uden de store dikkedarer klarer den opgave, de er sat i verden for at løse. Her er hovedbudskaberne om god kundeoplevelse i dag.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Sådan vurderer danskerne en god kundeoplevelse
  • Hvordan man skal forholde sig til kundetilfredshed
  • Ændringer i forhold til den måde virksomhederne arbejde med kundetilfredshed
  • De væsentligste fællestræk blandt de virksomheder, der er bedst til kundeoplevelser
1.080
5:30 min
Hvad har løsningerne BroBizz og Dankortet tilfælles?

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Kritisk CVE-databasen om sikkerhed reddet i allersidste øjeblik - ny bevilling godkendt

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Netcompany-stifterne André Rogaczewski og Claus Bo Jørgensen skovler penge ind: Har tjent næsten 600 millioner kroner på et år

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Sådan modererer Mads og 20 andre danskere alt indhold på Metas danske platforme fra et center i Barcelona

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Jeg købte tømmermands-pizza for alle mine bitcoins og gik glip af en formue: Nu overvejer jeg at gå all-in igen

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Ny fond haste-etableret: Vil forsøge at redde sårbarhedsdatabasen CVE fra nedlukning