Artikel top billede

(Foto: Pierre Mens)

Derfor elsker danskerne BroBizz og Dankortet: "Forbrugerne ønsker en så gnidningsfri interaktion som mulig"

I en ny undersøgelse om danskernes syn på en række brands scorer BroBizz og Dankortet helt i top. Det er blandt andet resultatet af nogle produkter, der gnidningsfrit og uden de store dikkedarer klarer den opgave, de er sat i verden for at løse. Her er hovedbudskaberne om god kundeoplevelse i dag.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Sådan vurderer danskerne en god kundeoplevelse
  • Hvordan man skal forholde sig til kundetilfredshed
  • Ændringer i forhold til den måde virksomhederne arbejde med kundetilfredshed
  • De væsentligste fællestræk blandt de virksomheder, der er bedst til kundeoplevelser
1.080
5:30 min
Hvad har løsningerne BroBizz og Dankortet tilfælles?

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Alt om den prisvenlige iPhone 16E: Så god er den i forhold iPhone 16 og 16 Pro

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Derfor ender dine AI-projekter ofte med at blive for dyre: Tre store udfordringer, som det er svært at tackle

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Regeringen har sendt brev til den danske it-branche som svar på bekymringer: Og svaret er "stærkt, klart og meget kærkomment," siger branchen

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

En lille håndfuld cloud-leverandører sidder på 64 procent af det globale marked: Omsætter for flere hundrede milliarder kroner

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Forvaltning i Aarhus Kommune har droppet Azure og skiftet til tysk leverandør: Prisen er faldet med 70 procent


White paper
Sådan: Opgradér din printerløsning uden store investeringer