Artikel top billede

Facebook hæver prisen for Workplace: Ny prismodel skal gøre det mere attraktivt for store virksomheder

Med en ny licensmodel ændrer Facebook på priserne og strukturerne for at købe adgang til Workplace. Det skal gøre det mere attraktivt for store virksomheder, som dog må se frem til at betale mere per bruger.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs mere om prissætningerne for Worplace
  • Derfor ændrer Facebook prismodellen
  • Her er de tre modeller, du kan vælge mellem
  • Sådan skal brugere fremover tælles i Workplace
942
4:45 min
Facebook har netop annonceret prisændringer for gigantens erhvervsrettede kommunikationsplatform, Workplace.

Med ændringerne tilføjer Facebook en ny prismodel målrettet store virksomheder.

Den nye licens, Workplace enterprise, forventes at blive tilgængelig fra begyndelsen af september, og kommer til at koste

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Kritisk CVE-databasen om sikkerhed reddet i allersidste øjeblik - ny bevilling godkendt

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Netcompany-stifterne André Rogaczewski og Claus Bo Jørgensen skovler penge ind: Har tjent næsten 600 millioner kroner på et år

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Sådan modererer Mads og 20 andre danskere alt indhold på Metas danske platforme fra et center i Barcelona

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Jeg købte tømmermands-pizza for alle mine bitcoins og gik glip af en formue: Nu overvejer jeg at gå all-in igen

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Ny fond haste-etableret: Vil forsøge at redde sårbarhedsdatabasen CVE fra nedlukning


Computerworld
Test af monster-tablet: Det er den skøreste og mærkeligste computer, som jeg har testet i lang tid – men jeg vil nu gerne have den alligevel