Artikel top billede

Foto: By Hoster on Unsplash (Foto: Photo by Hoster on Unsplash)

Bruger din virksomhed Microsoft Teams eller Slack? Her er fire råd til at undgå stress og frustrationer på arbejdspladsen

Det handler om ledelse og god implementering, hvis du vil undgå, at kommunikationsværktøjer som Teams og Slack ender med at føre til forstyrrelser og distraktioner i din organisation.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Få indblik i de værste faldgruber ved Teams og Slack
  • Bliv klogere på, hvordan du undgår en alway-on-kultur
1.024
5:15 min
Nye kommunikationsværktøjer som Microsoft Teams og Slack bliver stadig mere populære på arbejdspladser over hele verden.

De kan højne produktiviteten ved at gøre den interne kommunikation hurtigere, mere smidig og mere uformel.

Men for at høste gevinsterne kræver det dog, at du som leder sørger for at implementere værktøjerne på den rette måde, ellers kan det i værste fald have den stik modsatte effekt, lyder det fra to eksperter i henholdsvis sociale