Artikel top billede

Her er seks gode løsninger til help desk fra open source-miljøet

Open source buldrer frem, og der er en lang række muligheder, når det kommer til at understøtte en central funktion som virksomhedens kundeservice. Her er et kig på nogle af de bedste, der er kommet fra open source-miljøet.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Derfor kan det være en god idé at overveje open source-alternativer
  • Udfordringerne med open source
  • Seks af de bedste help desk-løsninger fra open source-miljøet
1.156
6 min
Når it-chefen i dag skal tage beslutninger om ny it-understøttelse af forretningen, er det ikke kun proprietære systemer fra software-kæmper som Microsoft, SAP eller Oracle, men i stigende grad også open source-alternativer at vælge i mellem.

Open source buldrer frem i erhvervslivet, hvor de åbne systemer blandes på kryds og tværs med lukkede systemer i it-miljøerne.

Helpdesk-software, som man kender det fra den danske erhvervssucces Zendesk eller Salesforces Service Cloud, har også fået sine pendanter i open source.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Skal stå for implementeringen af stor EU-lovpakke i Danmark: Sådan kommer det til at ske

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Keld er chef for it-afdeling med 250 medarbejdere: Nu rykkes han helt op i direktionen i Jysk med 31.000 ansatte - får ny titel

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Med software kommer opdatering af dansk simulator til at koste 125 millioner kroner

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Advarsel: Donald Trumps fiksfakserier kan gøre amerikanske cloud-tjenester knaldende ulovlige i Europa

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Netcompany skal modernisere det græske skattesystem: Lander kæmpe-ordre på mere end 500 millioner kroner


White paper
SAP: Skab værdi og minimér omkostninger med effektiv dokumenthåndtering