Artikel top billede

Her er seks gode løsninger til help desk fra open source-miljøet

Open source buldrer frem, og der er en lang række muligheder, når det kommer til at understøtte en central funktion som virksomhedens kundeservice. Her er et kig på nogle af de bedste, der er kommet fra open source-miljøet.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Derfor kan det være en god idé at overveje open source-alternativer
  • Udfordringerne med open source
  • Seks af de bedste help desk-løsninger fra open source-miljøet
1.156
6 min
Når it-chefen i dag skal tage beslutninger om ny it-understøttelse af forretningen, er det ikke kun proprietære systemer fra software-kæmper som Microsoft, SAP eller Oracle, men i stigende grad også open source-alternativer at vælge i mellem.

Open source buldrer frem i erhvervslivet, hvor de åbne systemer blandes på kryds og tværs med lukkede systemer i it-miljøerne.

Helpdesk-software, som man kender det fra den danske erhvervssucces Zendesk eller Salesforces Service Cloud, har også fået sine pendanter i open source.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Stor sag mod Microsoft kan være på vej: Beskyldes for at låse Azure-kunder fast med ulovlige metoder

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Ny aftale: Folketinget klar med milliarder til digitalisering af sundhedsvæsenet - se planerne her

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Kaotisk it-projekt til 300 millioner kroner til danske skoler afsluttes efter flere års forsinkelse: Har mistet overblik over økonomien

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Danske sygehuse når ikke at opgradere tusindvis af computere til Windows 11 i tide: Får konsekvenser for it-sikkerheden

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

De har stor succes med selv at uddanne deres ERP-folk: Sådan fungerer uddannelses-ordningen hos selskabet