Artikel top billede

Jeppe Hedaa, direktør hos 7N, fortæller historien om, hvordan det var lige ved at gå galt med 7N tilbage i 2002. (Foto: Svenne Friis)

"I år forventer vi at omsætte for knap en milliard kroner. Så det har vist sig at være en god beslutning, som lillemor traf på passagersædet den morgen på vej til Islands Brygge"

"Vi havde 15 dyre konsulenter, der i snit kostede 60.000 kroner om måneden og som bare sad på bænken. Vi havde fyret en masse folk, sat alle ned i løn, opsagt lejemål og solgt planter. Det var en rigtig forfærdelig periode og tid og en grim turnaround."

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs historien om, hvordan 7N's var tæt på konkurs fortalt af Jeppe Hedaa
  • Det gjorde Jeppe Hedaa for at få vendt de negative tal
  • Svaret på, om han ville gå det igennem igen
748
3:45 min
"I 1999 solgte vi det lille 7N ind i en stor koncern, der havde fem datterselskaber, og bestyrelsen havde gjort mig til chef for alle fem i 2002.

Vi var i gang med en kæmpe turnaround, og det så ud til, at vi ikke ville klare den.

Vi var godt nok på

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Halter mange år bagefter: Sløve software-udviklere står i vejen for kæmpe digitalt løft af Billund Lufthavn

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Disse 10 it-virksomheder klarer sig bedst i Computerworlds store image-undersøgelse

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Rejsekort skal aflevere fuld redegørelse om brug af GPS-data i Rejsekort-appen inden for få uger: Datatilsynet åbner sag

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Telmore har fået AI til at udvikle 600 forskellige versioner af sin hjemmeside: Ændrer sig alt efter, hvem du er

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

IBM Danmark skifter ud i sin øverste ledelse - her er den nye direktion