- Indblik i Ikeas digitaliseringsstrategi
- Viden om, hvorfor Ikea løbende trækker applikationsudvikling og -håndtering hjem igen
- Indtryk af, hvordan Ikea vil nå frem til at blive kendt som en cool udvikler
Ikeas varehus i Aarhus. Foto: Ikea
Få ubegrænset adgang til Computerworld Premium
Opret et gratis intro-abonnement eller køb fuld adgang
Allerede abonnent? Log ind her
Gratis adgang i 14 dage
Premium Intro
Opret et gratis prøveabonnement og få adgang til alt Premium-indhold i 14 dage. Uden binding eller kreditkort.
Kreditkort ikke nødvendigt
Opret abonnement
Det er gratis at oprette et Intro-abonnement, og du får adgang til Premium-artikler lige bagefter.
Læs mere om Intro her.
Vi sender et link til dig, som du skal anvende til at bekræfte oprettelsen.
Indtast din og tryk opret.
Tak for oprettelsen
Vi har sendt dig en mail
Du skal trykke på linket i mailen, for at færdiggøre oprettelsen.
Premium i 1 måned
349 kr./mdr
Ubegrænset adgang til alt Premium-indhold i 1 måned. Kan opsiges med kort varsel.
Premium i 12 måneder
2.695 kr./år
Billigste adgang til tusindvis af Premium-artikler. Ubegrænset adgang i 12 måneder.
Hvis du vil vide mere om, hvad Computerworld Premium, så kan du læse om det her.
Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter
Danske Andelskassers Bank A/S
IT-konsulentDSV
IT Portfolio and Delivery Management Manager for SAP AreaNetcompany A/S
Microsoft Operations EngineerArbejdernes Landsbank
Fullstack-udvikler med fokus på AIA.T. Kearney P/S
Nordisk IT-supporter i globalt konsulenthusATP
Business Intelligence Specialist til en af Danmarks største investorerKMD A/S
.NET DeveloperItm8
Senior Sales Development Representative (SDR) til nyt Outbound Team (B2B)OpenText
DE-CIX
Conscia
Orange Cyberdefense