Artikel top billede

Alt for mange er utilfredse med offentlig it-løsning: "Vi har et klart ønske om at brugertilfredsheden skal hæves markant"

Interview:Der har været for stor utilfredshed i erhvervslivet med NemLog-In-løsningen. Det skal der laves om på med en ny og mere brugervenlig løsning, der bliver udviklet af Nets DanID. Den nye løsning skal hæve brugertilfredsheden markant, lyder det fra Digitaliseringsstyrelsen.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Få indblik i Digitaliseringsstyrelsens krav til Nets DanId, der skal udvikle den nye NemLog-In-løsning
  • Få Digitaliseringsstyrelsens forklaring på, hvorfor alt for mange virksomheder har været utilfredse med NemLog-In
  • Bliv klogere på forbedringerne i den nye løsning
  • Få forklaringen på, hvorfor de danske virksomheder kan forvente at høste besparelser med nye NemLog-In-løsning
721
3:45 min
Der er for stor utilfredshed med NemLog-In-løsningen hos de danske virksomheder.

Derfor slår Digitaliseringsstyrelsen nu fast, at Nets DanID skal sikre en betydeligt højere tilfredsheds hos virksomhedsbrugerne, når selskabet skal levere en ny NemLog-In-løsning.

En løsning der skal driftes af NNIT, men som Nets DanID vandt et udbud på en kvart milliard kroner om leveringen af kort før jul.

”Vi kommer til at måle på tilfredsheden, og vi har et klart ønske om at brugertilfredsheden skal hæves markant. Derfor

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter