Artikel top billede

Nordisk e-handels-gigant floppede med stor Amazon-satsning: Nu løfter dansk webshop sløret for den gyldne opskrift

Mens konkurrenterne flopper med digitale markedspladser, så mener den store dansk webshop Coolshop, at den har fundet succes-opskriften. Ifølge virksomhedens stifter er der dog en række faldgruber, som man skal styre uden om, hvis man vil drive en succesfuld markedsplads.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Få indblik i omsætningen på Coolshops markedsplads
  • Bliv klogere på hvor stor en andel af Coolshops omsætning, der i fremtiden skal komme fra markedspladsen
  • Hør hvad der overraskede Coolshop-stifteren Jacob Risgaard, da virksomheden lancerede sin platform
  • Få indsigt i hvilke typiske fejl virksomheder begår, når de prøver at skabe en markedsplads.
1.077
5:30 min
Den norske e-handels-kæmpe Komplett har netop måtte opgive en storstilet satsning på en ny digital markedsplads, som virksomheden et år tidligere udråbte som et værn mod Amazon.

Men hos den danske webshop

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Er tiden løbet fra RPA? Nej siger en af pionererne - for AI har gjort mulighederne enorme

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Denne stribe af nye dekreter fra Donald Trump får konsekvenser for tech-sektoren

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Trifork får stukket offentlig million-ordre direkte i hånden: Sidder tungt på opgaven og er eneste mulige leverandør

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

KMD taber klagesag over kæmpe-kontrakt til NNIT med et brag: Står nu tilbage med regningen

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Her er prisen for én times nedbrud på Danmarks tele-netværk: Vil have lagt danske teleselskaber og mobilnet sammen