Andreas Wessel Knaack

Director, Customer Value

Linkedin

Se Andreas's LinkedIn profil

Andreas Wessel Knaack er kundeansvarlig i Axcess Nordic.

Han arbejder for at forbedre kvaliteten og økonomien i organisationer, ved at skabe en rød tråd mellem en kundevendt strategi og den faktiske adfærd og kultur der eksisterer i organisationen.

Værktøjskassen er funderet i sociologien suppleret med organisationsteori og mere end 20 års erfaringer fra en lang række private og offentlige organisationer, herunder en fortid i Topdanmark og Danske Bank samt forskellige ledende konsulentroller.

Han har en kandidat i Sociologi fra Københavns Universitet, suppleret med bl.a. deltagelse på London Business School.
1 artikler på Computerworld

Andreas Wessel Knaack

Vi bestormes af telefonopkald - men ressourcerne kan ikke følge med

Klumme: Region Hovedstaden offentliggjorde for nylig, at regionen modtager 300.000 unødvendige kald til akuttelefonen årligt – eller cirka en tredjedel af alle deres kald. Tilsvarende problemer skaber hovedpiner for specielt offentlige myndigheder verden over.

20. marts 2023 kl. 11.51 | læs »