Avatar billede eaaj Novice
29. november 2014 - 15:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Haster. Overføre sms fra mobil til pc. Haster

Hvordan kan jeg overføre sms fra MIN SAMSUNG GALAXY S3 til min pc? Jeg har kies 3, men kan ikke finde ud af det.

Jeg er blevet snydt et en sælger, som svindler på nettet. Politiet skal have en kopi af mine sms, for at kan gå videre. Manden udgiver sig for Anders Larsen fra padborg. Jeg har både hans telefonnummer og kontonummer, men de er falske. Jeg har talt med den rigtige Anders. Jeg var nr. 3 som ringede efter mine varer!!! :-((
Avatar billede nyhuus Nybegynder
29. november 2014 - 15:21 #1
Avatar billede eaaj Novice
29. november 2014 - 15:43 #2
Den har jeg brugt, men jeg kan ikke finde den mappe den gemmer det i.
Avatar billede eaaj Novice
29. november 2014 - 15:50 #3
Det er nok min telefon der ikke kan synkronisere med min pc.
Avatar billede kurt54 Ekspert
29. november 2014 - 18:12 #4
Prøv ev

MobilEdit  fås i gratis version.

MOBOROBO fås i gratis version.

MobilExplorer...
Avatar billede eaaj Novice
29. november 2014 - 18:18 #5
Jeg har, på mystisk vis, fået overført sms til pc. Pludselig kunne jeg se en sikkerhedskopi af sms. Den kunne jeg så kopiere til pc. Nu er manden anmeldt til politiet, så må vi se hvad der sker.
Kom med et svar, så lukker vi her.
Avatar billede eaaj Novice
03. december 2014 - 07:47 #6
.