Avatar billede Black-Power Nybegynder
09. oktober 2014 - 19:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvad hedder sangen fra den telia reklame der kører i tv'et

Hej

Nogen der ved hvad sangen fra den telia reklame der kør i tv'et hedder.
De synger noget med:
i could be your family you could be mine, togther we are a smile
Avatar billede Black-Power Nybegynder
10. november 2014 - 22:09 #1
Fandt svaret på telia's facebook side
Avatar billede MADOlsen Forsker
11. november 2014 - 07:34 #2
Og hvad var svaret så? :-) Bare lige hvis andre falder over denne tråd :-)
Avatar billede Antlars Novice
11. november 2014 - 10:23 #3
Regler for brug af Eksperten.dk

10.Finder man selv svaret på sit spørgsmål, og dermed ønsker at tage de udlovede point retur, er man forpligtet til at skrive, hvordan problemet blev løst. Det kan f.eks. være et link eller en nærmere beskrivelse. Ekspertens grundlag bygger bl.a. på de svar, der er på de mange spørgsmål. Derfor er ens egen løsning også til gavn for andre.
Denne regel gælder ikke med tilbagevirkende kraft, men kun fra 12. august 2004 og fremefter.
Avatar billede Black-Power Nybegynder
11. november 2014 - 17:34 #4