Avatar billede dolle Nybegynder
17. januar 2000 - 14:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows lukker ned under opstart

Min Toshiba sattelite er bedgyndt at lukke windows af sig selv under opstartsprocessen. den genstartes , kører scandisk, starter igen , går ned , kører scandisk osv.....
fejlen må ligge ved boot-up processen - men  hvor ??

er der nogen der har været ude for noget lignende ?
Jeg vil helst undgå at skulle back-upe re-installere win98 osv.

MVH
martin
Avatar billede snowball Novice
17. januar 2000 - 14:59 #1
Jeg har lige været ude for det samme !!!

Prøv og ta' batteriet ud af den, og kør' uden !

Det virkede for mig !

Snowball
Avatar billede dolle Nybegynder
18. januar 2000 - 20:55 #2
Tak for svaret.

Har du nogen ide om hvordan man løser problemet. Ved at pille batteriet ud forsvinder det "bærbare" jo lidt.
kan det være noget med indstillinger i strømforsyning/batteri i kontrolpanel??

Avatar billede snowball Novice
18. januar 2000 - 23:59 #3
I første omgang kan du prøve at aflade batteriet fuldstændigt, og så prøve og lade det op igen. Det har jeg ladet mig fortælle det skulle hjælpe. Hvis ikke, ja så må du jo få fat på et nyt batteri !

Snowball
Avatar billede snowball Novice
31. januar 2000 - 20:19 #4
Kunne du ikke lige acceptere svaret så spørgsmålet kan blive lukket ???

Snowball