Avatar billede trinerunge Nybegynder
03. september 2014 - 12:16 Der er 1 kommentar

Mailchimp integration

Jeg opretter spørgsmålet her fordi jeg simpelthen ikke kan finde en kategori der passer ...

Jeg sidder med en mailchimp account som skal integrere med et system, som lægger en mailliste i form af en CSV-fil et eller andet sted på en server.

Mailchimp skal importere nye mailadresser
Slette mailadresser, som ikke ønsker nyhedsmails mere.

Mailchimp har en manuel funktion, som kan hente mailadresser ind fra en CSV. Det er helt fint.

Men det jeg ønsker er et program, som kan hente CSV-filen en gang i døgnet, bede mailchimp om indsætte nye mailadresser, og videre slette dem som ikke ønsker mere (skal selvfølgelig fremgå i CSV-filen ...)

Findes der et program - et plug-in som kan det?

Har lige brugt 2 timer på at lede og læse om alt muligt uden resultat og gir op nu.

Please help :-)

Trine
Avatar billede trinerunge Nybegynder
04. september 2014 - 15:57 #1
ER løst så for nu er der ingen point til nogen ...