Avatar billede MOleO Praktikant
25. august 2014 - 14:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Toshiba fryser ved start logo

Hej

Jeg har en Toshiba Satelite som ikke når længere end Toshiba logoet ved opstart... Ingen bip eller andre mærkbare ting!

Efter hjælp fra google og eksperten.dk har jeg set tidligere problemer med hdd., dog virker min ikke med ny hdd.

Jeg har også prøvet at pille CMOS batt. ud, lade den stå, men uden effekt...

Jeg kan komme ind i BIOS, men prøver jeg at loade default fryser den i BIOS.

Jeg har har prøvet at sætte en boot disk i og jeg kan høre den køre rundt, men ingen ting sker...

Piller jeg hdd. ud og lader maskinen starte op forsvinder Toshiba logoet men så sker der heller ikke mere...

Har du nogle nye forslag .-)

Mulighed for Skype hvis I vil se problemet...
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2014 - 15:35 #1
skype dur ikke ves den er i dos kan du ta disk ud og sette i en doxbox
Avatar billede MOleO Praktikant
26. august 2014 - 20:15 #2
Ville bruge min tlf som kamera så folk kunne se min skærm via Skype...

Ved desværre ikke hvad doxbox er...
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2014 - 16:29 #4
se om du kan til gå den fra Denne pc
Avatar billede MOleO Praktikant
27. september 2014 - 20:57 #5
Hdd var defekt