Avatar billede ZeBa Ekspert
09. juli 2014 - 21:01 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

AVG detektering

Windows 8.1
Når jeg starter windows, får jeg denne meddelels:
! AVG Detektering
Trussel: Fandt MaSign.OpenCandy./AF
Objektnavn: C:\Program Files\Avast Software\Avast\aswRec.dll

Skal jeg mon bare blive ved at genstarte et par hundrede gange?
Avatar billede ZeBa Ekspert
09. juli 2014 - 21:03 #1
UPS: Manglede at sige, at AVG så foreslår at finde et uøsnkede, og når den hae fjernet det, anbefaler den at genstarte - igen og igen.
Avatar billede Blueeyez Mester
09. juli 2014 - 22:06 #2
Mig bekendt konflikter anti virus software.. Derfor man kun har 1 installeret på sin pc..
Avatar billede f-arn Guru
09. juli 2014 - 22:09 #3
Filen er en del af Avast Free, så den må både være installeret og aktiv - for at kunne beskytte den.

http://www.herdprotect.com/post-5796-is-aswrec.dll-opencandy-adware-removable.aspx

Det er aldrig en go' idè, med mere end et antivirus program på PCen !
Avatar billede ZeBa Ekspert
09. juli 2014 - 23:32 #4
Det passer vist meget godt - har vist igår fået tilbud om opdatering af en af dem. Men hvilken er det så bedst at afinstallere?
Avatar billede Blueeyez Mester
09. juli 2014 - 23:51 #5
Sidst jeg hørte folk snakke om anti virus var det Avast.. (Gratis løsning). Jeg kører dog selv linux så jeg har ikke et behov for den slags :-)
Avatar billede ZeBa Ekspert
09. juli 2014 - 23:53 #6
Har afinstalleret Avasti - og nu kører det - tak for hjælpen!
Får jeg nogle svar til points
Avatar billede Blueeyez Mester
10. juli 2014 - 00:06 #7
Får du her :-)
Avatar billede f-arn Guru
10. juli 2014 - 09:06 #8
Godt du fik det løst :-)