Avatar billede Aveneon Nybegynder
07. juli 2014 - 18:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke få printeren sat op til computeren.

Hej Allesammen

Jeg har forsøgt at installere en OKI C3520 MFP driver i et Windows 8.1 system, desværre uden held.

Jeg har kigget på nettet efter en løsning for at få printeren til at fungere med Windows 8.1, men igen uden held.

Jeg har fundet en TWAIN driver til Windows 8 som passer til printeren, men det fungere ikke (og er vidst også kun til scanneren).

Jeg har også fundet en GDI driver, men når den skal installeres kan den ikke finde printeren i enheds oversigten, hverken på den ene eller den anden måde.

Printeren er sat til computeren via USB og er registeret og fundet af computeren, så kan ikke få det til at give mening at den ikke kan findes.

Jeg er bange for at printeren bare er for gammel og at der ingen løsninger er at finde, men ville lige forhøre mig her før jeg drager den konklusion.
Avatar billede Aveneon Nybegynder
07. juli 2014 - 20:32 #2
Skulle måske have fortalt at jeg heller ikke kan finde en driver til Windows 7. Har allerede været forbi det der :(
Avatar billede Blandy Praktikant
08. juli 2014 - 07:46 #3
har du prøvet via gennem windows printer wizard, og finde en driver gemmen windows update der?
Avatar billede Aveneon Nybegynder
08. juli 2014 - 12:05 #4
Yep, det er også prøvet og uden held :(
Avatar billede Aveneon Nybegynder
16. juli 2014 - 17:22 #5
Lukker den her igen.