Avatar billede trekkies Juniormester
02. juli 2014 - 08:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ALT slettet i txt fil

Hej alle sammen

Jeg har en txt fil som jeg har haft åben, pludselig laver programmet en fejl og lukker ned, da jeg åbner filen igen, er txt filen tom, jeg havde en del skrevet ned i filen, kender I en måde at få det igen?

Programmet er Notepad++
Jeg bruger Windows XP Pro.
Avatar billede komputerdk Mester
07. juli 2014 - 12:50 #1
Easyrecovery pro eller lign. recoveryprogrammer kan måske.

ved ikke om du kan bruge dette til noget

http://superuser.com/questions/281776/does-notepad-backup-pre-edited-files-anywhere
Avatar billede trekkies Juniormester
16. juli 2014 - 08:38 #2
Mange tak for linket, der igennem fik jeg fundet en .bak fil som jeg kunne åben og kopier over i et nyt dokument, mange tak for hjælpen :)

Læg venligst et svar :)

Man lærer nye ting hver dag :)
Avatar billede komputerdk Mester
16. juli 2014 - 09:07 #3
pyha - der er ikke noget mere frustrerende end at miste data :( godt det virkede :)
Avatar billede trekkies Juniormester
16. juli 2014 - 09:33 #4
Nej det er ikke godt, tak for hjælpen :)