Avatar billede Farsvensson Nybegynder
21. juni 2014 - 16:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjæælp

Jeg har en HP Pavilion dv6000 Bærbare.
Og da det trådløse net er gået istykker.. Ville jeg bruge et stik fra Modem til bærbaren, men det virker ikke :( Hvorfor vil den ikke gøre det...
Avatar billede 220661 Ekspert
21. juni 2014 - 21:00 #1
Har du tjekket om lan stik er deaktiveret i enhedshåndteringen?
Avatar billede Farsvensson Nybegynder
21. juni 2014 - 21:08 #2
Hvor skulle det ligge under. Undskyld jeg spøger lidt dumt
Avatar billede Poko1 Ekspert
22. juni 2014 - 07:27 #3
Jeg formoder at alle der skriver her på Eksperten har brug for Hjælp ???
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Så var det måske lettere at hjælpe!
I Kontrolpanel under Netværk er der muligvis et Ikon for LAN du kan aktivere. Hvis ikke så prøv at gå i Enhedshåndtering og se om der mangler drivere.

http://gratisupload.dk/vis_billede/711654/

http://gratisupload.dk/vis_billede/670103/
Avatar billede Antlars Novice
22. juni 2014 - 09:40 #4
Har du prøvet at tilslutte en anden comp. til dit modem via lan?
Det kunne jo være modem´et der er defekt, siden du ikke længere har trådløs. - Har lige været udsat for det hos en kammerat, han måtte have skiftet sit modem/router.
Avatar billede Farsvensson Nybegynder
22. juni 2014 - 12:23 #5
Jamen du gav mig jo lige svaret til problemet :)
Avatar billede 220661 Ekspert
22. juni 2014 - 12:30 #6
Hvad var løsningen?

Du får lige denne vejledning, da du selv har lukket tråden og taget point tilbage:

PS Skriv tilbage i kommentar. Svar bruges normalt af hjælperne i forbindelse med pointgivning som tak for hjælpen.
Kun hvis du ikke får en løsning bruger du svar funktionen og selv accepterer dette svar.
Du kan her se hvordan man accepeterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
når du forhåbentligt har fået løsningen :-)
Avatar billede Farsvensson Nybegynder
22. juni 2014 - 12:38 #7
Det var dit svar jeg kunne bruge :) Kan jeg stadig give dig dine point som du har fortjent.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. juni 2014 - 12:46 #8
Ja det kan du, men det behøver du ikke.
Husk min vejledning til næste gang du spørger herinde. :-)

Måden man tildeler point hvis man har kommet til at lukke tråden, er at oprette det der hedder et point spørgsmål, i samme kategori som det gamle spørgsmål.
I dette spørgsmål kan man skrive "point til (brugernavn" og under tekstfelt, skal man huske at referere til gammel tråd.
I oprindelig tråd henviser men til ny point tråd.
Du kan se mere her: http://www.eksperten.dk/faq#faq-5-3