Avatar billede danskanimation Nybegynder
21. juni 2014 - 01:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

God og hurtig bærbar til 9000,-

Hej alle.

Jeg har tænkt at købe en ny bærbar der primært skal blive brugt til at spille på. Jeg har i forvejen en god stationær PC, og jeg ville være glad hvis også jeg kunne få en bærbar der kunne trække de fleste spil i high-settings

Kriterier: (Må godt brydes hvis i mener at noget er bedre, i er eksperterne)
- Størrelsen skal være 15  eller 17 tommer.
- Det skal være et godt grafikkort Helst Nvidia Geforce GTX 770m)          (fint hvis det er et andet der kan måle sig med det).
- Der skal være SSD i.
- En god i7 processor(?)

Og igen kriterierne SKAL ikke overholdes hvis i mener at nogle af dem er dumme, eller der findes et bedre alternativ.

Mvh Mads.
Avatar billede kurtba Ekspert
22. juni 2014 - 22:14 #1
Måske er denne en løsning for dig
http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/LE59410893/lenovo-ideapad-y510p-15-6-barbar-computer

Der er ikke ssd disk i, men det er en hybrid hd med 8 gb cache, som gør at den meget hurtigt starter op.
Jeg har samme model men uden sli grafik og med 8 gb ram og er ganske godt tilfreds. Bruger den ikke til spil, men til videoredigering.
Avatar billede FrederikDenmark Nybegynder
28. juni 2014 - 21:36 #2
http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/ACNXMMCED009/acer-aspire-v3-772g-kraftig-barbar-pc#tab-specs

Muligvis denne pc til 9499 kr. fra Elgiganten med Nvidia GTX 850M, 8 GB Ram, 120 GB SSD og Intel i7 Quad Core

Når du kommer ind på siden bemærker du nok at der øverst står den har i5 processor og så lige nedenunder står der den har i7 ligesom der står længere nede på siden under specs, det er undersøgt og det er en fejl, den har i7 og IKKE i5

MVH Frederik