Avatar billede Widefelix Novice
18. juni 2014 - 10:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Godt Gaming Headset

Hej eksperter. Jeg har et nuværrende Logitech G35 headset til min gaming pc, men er blevet træt af det den sidste tid. Synes det er tungt at have på, og jeg får ondt i hovedet af det hvis jeg har det på i mere end 2 timer og ikke tager det af. Lyden i det er heller ikke fantastisk. Selv på 7.1 sorround Sound synes jeg ikke det lyder særlig godt. Så nu er jeg på kig efter et nyt headset, det kunne være rigtig fedt hvis jeg kunne hente en driver til det hvor jeg kunne regulere bass, diskant m.m . Om det er Jack eller usb betyder ikke særlig meget udover de fleste usb headset har driver.
Avatar billede FrederikDenmark Nybegynder
28. juni 2014 - 22:01 #1
http://gaming.logitech.com/da-dk/product/g430-7-1-surround-sound-gaming-headset

Logitech G 430 kan varmt anbefales, jeg har det selv og det er både med super god 7.1 surround og program hvor der både kan reguleres bas og diskant og så er der også avanceret equalizer.
Det skal tilsluttes computeren med den medfølgende USB adabter for at du får glæde af surround og programmet til at regulerer det med.

MVH Frederik
Avatar billede Widefelix Novice
28. juni 2014 - 22:08 #2
Mit g35 kan præcis det samme, bare det er en ældre model. Har hørt noget med at g430 er lige så tungt som g35 og ikke særlig meget forskel på de to modeller bortset fra design og dv.s.
Avatar billede FrederikDenmark Nybegynder
29. juni 2014 - 00:07 #3
G35 vejer 330 gram og G 430 vejer 255 gram. Som du selv skriver så kan dit ikke hente et program hvor g35 kan reguleres, det kan man med 430. Efter min mening så er logitech bedst til at lave headset med surround men det er selvfølgelig op til dig at bestemme.

MVH Frederik
Avatar billede Widefelix Novice
29. juni 2014 - 10:49 #4
Hvis du mener Logitech Gaming Software kan jeg fuldt regulere og kontrollere mit headset bass sortsyn diskant og alt det ser.
Avatar billede Widefelix Novice
29. juni 2014 - 10:49 #5
Sorround*
Avatar billede FrederikDenmark Nybegynder
29. juni 2014 - 12:27 #6
Men vis dit headset er understøtet i Logitech Gaming software hvad er det så du efterlyser?

MVH Frederik
Avatar billede Widefelix Novice
29. juni 2014 - 12:38 #7
Et andet og mere behageligt headset.