Avatar billede logbuilders Mester
15. juni 2014 - 19:53 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Download fra DR

DR NU og DR TV scripter virker ikke mere hos mig.

Er der en løsning på det - eller er der bare noget galt hos mig ?
Avatar billede kemi66 Nybegynder
15. juni 2014 - 19:59 #1
Avatar billede logbuilders Mester
16. juni 2014 - 07:15 #2
Tak til kemi66 - men din kommentar har ikke med download at gøre.
Jeg bor om sommeren i udkantsdanmark med en langsom mobil internet-forbindelse og kan kun se tdligere programmer flydende ved at downloade dem.
Det lader sig gøre med AUDIALS ONE men det var noget nemmere med de førnævnte scripter.
Avatar billede claes57 Ekspert
16. juni 2014 - 09:05 #3
Det kan være, din browser har for meget liggende. Tøm dens cache og prøv igen.
Avatar billede Jeppo Praktikant
21. juni 2014 - 12:48 #4
Jeg har lavet en downloader der kan hente fra dr.dk/tv og bonanza.
Den kan hentes fra http://jeppo.dk/downloads/
Avatar billede logbuilders Mester
21. juni 2014 - 20:53 #5
Bravoan Jeppo - det virker - også med en lansom forbindelse.
Umuligt at finde noget på nettet - det nærmeste er

REPLAY MEDIA CATCHER

men virker ikke ved en langsom forbindelse.

Kan man downloade dit program til senere brug eller skal man over din hjemmeside hver gang ?

Ville gerne give langt flere point men ved ikke hvordan - så send mig venligst et svar.
Avatar billede Jeppo Praktikant
21. juni 2014 - 21:18 #6
Når du har hentet programmet, kører du det bare.
Der kommer lidt opdateringer en gang i mellem, men programmet giver besked, når det er.
Avatar billede ahjorth Praktikant
29. maj 2016 - 14:44 #7
Hej Jeppo,
Jeg ved ikke hvordan jeg bedst får fat i dig, så nu prøver jeg her.

Dit php script til Jeppo's DR.dk Downloader 2 er begyndt at have problemer med visse udsendelser, f.eks. Lewis og Natportieren. Det svar man får tilbage indeholder kun felterne "title" og "description", mens felterne "480" og "360" mangler.

Jeg har på fornemmelsen, at det er alle udsendelser, der ikke kan ses fra udlandet, så mon ikke det skyldes, at du bruger en udenlandsk hosting server?
Kan du evt. offentliggøre php scriptet, så jeg kan køre det på min egen PC?

Men ellers mange tak for dit program.
Avatar billede Slettet bruger
29. maj 2016 - 15:20 #8
#4 Fint link :-)
Avatar billede ahjorth Praktikant
30. maj 2016 - 22:58 #9
Tak Jeppo.
Det fik du hurtigt løst :-)
Avatar billede ahjorth Praktikant
31. januar 2019 - 07:39 #10
Hej igen Jeppo,

Jeg prøver lige at fange dig her igen, for DR har ændret API (ifølge tv4ever), så din Downloader 2 service virker ikke længere.
Mon ikke du kan få udvikleren af tv4ever til at udlevere de detaljer, der skal til for at rette PHP scriptet? Jeg foretrækker nemlig at bruge din service frem for tv4ever, fordi det giver mig mere frihed til at vælge billedkvalitet.

Hvis du ikke har lyst til at vedligeholde scriptet længere, skal jeg endnu en gang opfordre dig til offentliggøre det, så jeg selv kan prøve at rette det til.

Mvh, Anders
ttm130412+vip.cybercity.dk