Avatar billede Hello4321 Nybegynder
14. juni 2014 - 16:19 Der er 2 kommentarer

Sims går ned

Jeg har lige købt en ny bærbar, den skulle mest bruges til at spille sims på men er nu begyndt at gå ud.
I starten var den rigtig god og virkede perfekt men så installerede jeg to mere udvidelsespakker, så nu har jeg 8 udvidelsespakker på den. Computeren er en  Asus n56jr s4006h og købt i Fona. Den går tit i stå og spillet står så stille i 5 sekunder ca og andre gange går den helt ud. Når den går ud kommer der en meddelelse på skrivebordet hvor der står "sims 3 er holdt op med at fungere, Windows søger efter en løsning" efter 3 sekunder siger den så "sims 3 er holdt op med at fungere, et problem var skyld i at programmet holdt op med at fungere korrekt. Windows lukker programmet og giver dig besked hvis der findes en løsning" så lukker den det så ned og alt det man lige har spillet er så gået tabt! Den gør det rigtig tit men kommer aldrig med den der løsning på problemet. Igår opdaterede jeg så min computer da den foreslog det men det hjalp ikke op problemet. Jeg ville så høre hvad i mente on det og om i havde en ide til hvad der er galt og hvad jeg kan gøre ved det!
Avatar billede Blueeyez Mester
14. juni 2014 - 19:25 #1
Hent de nyeste drivere og bios opdateringer fra acers hjemmeside.

Det kunne lyde som om dit grafikkort bliver for varmt og dermed ustabilt, men kan os være driveren blot skal opdateres.
14. juni 2014 - 20:05 #2
Tror du kan løse problemet ved at opdatere BIOS firmaren http://www.asus.com/dk/Notebooks_Ultrabooks/N56JR/HelpDesk_Download/
http://dlcdnet.asus.com/pub/ASUS/nb/N56JR/N56JRHAS201.zip

BIOS version 203 ændrede på kølingen:
1.Update Thermal Policy
2.Fix USB3.0 can use if "External Ports" has be locked in I/O Interface Security.

Den nyeste Nvidia grafikkorts driver til din bærbar kan hentes her http://www.geforce.com/drivers/results/75992

Intel grafikkorts driveren kan du finde her når siden er oppe igen http://downloadcenter.intel.com/Product_Filter.aspx?ProductID=3231&lang=eng&FamilyId=39