Avatar billede koppelgaard Praktikant
12. juni 2014 - 20:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fjernstyrer Ipad fra computer

En ældre mand i familien har fået en Ipad.
Jeg plejer at hjælpe ham med hans bærbare via Teamviewer.
Jeg kan se hans skærm. Han kan se, når jeg bevæger hans mus osv.

Ville gerne gøre det samme med hans Ipad, men den med den teamviewer-version man kan få via App Store, som er beregnet til support, er der ikke de muligheder.
Man kan forespørge om screenshots fra Ipad-en, se processer, system log m.m., men IKKE SE skrivebordet.

Jeg har fundet denne mulighed:
http://dottech.org/19264/control-your-iphoneipadipod-touch-from-your-computer-with-veency/

men det er kompliceret, har jeg fået at vide, fordi det kræver at man jailbreaker sin Ipad. Jeg ved ikke engang, hvad jailbreake er, så hvis nogen har et andet forslag, så bliver jeg meget taknemmelig.
Michael
Avatar billede koppelgaard Praktikant
12. juni 2014 - 20:41 #1
Så vidt jeg selv kan se her:
https://discussions.apple.com/message/25731637#25731637
er der ikke mulighed for at gøre det jeg ønsker.
Men kan det nu også passe?
Avatar billede Widefelix Novice
12. juni 2014 - 21:06 #2
Nej dsv er det ikke muligt, Apple har kun tilladt at du må fjernstyre en computer fra ipad'en og altså ikke den omvendte vej, det er egentlig lidt mærkeligt de har gjort det men sådan er det dsv .
Avatar billede koppelgaard Praktikant
12. juni 2014 - 21:49 #3
øv øv
Avatar billede koppelgaard Praktikant
18. juni 2014 - 08:47 #4
Hvis du vil have point så send et svar :)
Avatar billede Widefelix Novice
18. juni 2014 - 09:08 #5
Svar- :)