Avatar billede Mads32 Ekspert
07. juni 2014 - 19:45 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Hjælp til log in, efter at have skiftet mail-adresse

Hvordan kommer jeg ind på min konto. Jeg havde ikke brugt kontoen i lang tid, så jeg har i mellemtiden skiftet min mail-adresse. Jeg har skiftet min mail-adresse i "Eksperten" men jeg kan nu ikke logge mig ind på min konto, hverken med min gamle mail-adresse eller min nye mail-adresse. Jeg skiftede ikke adgangskode.

For at komme ind og se mine svar, var jeg nødt til at oprette en ny konto, men har nu ikke mange point at dele ud af.
Avatar billede repox Seniormester
07. juni 2014 - 19:53 #1
Hvad hedder den pågældende konto?
Avatar billede Mads32 Ekspert
11. juni 2014 - 16:10 #2
den gamle konto hedder je mathiesen -- bemærk der er mellemrum
Avatar billede repox Seniormester
23. juni 2014 - 13:50 #3
Kan du eventuelt sende mig nogle mail-adresser i stedet i en pb? Jeg kan ikke finde den pågældende bruger.
Avatar billede Mads32 Ekspert
23. oktober 2015 - 17:31 #4
Jeg kunne ikke komme videre med sagen, så jeg har oprettet en ny konto.
Avatar billede Mads32 Ekspert
23. oktober 2015 - 17:33 #5
Tak for din ulejlighed, jeg kunne ikke komme videre så jeg oprettede en ny konto. du får pointne for din ulejlighed
Avatar billede Mads32 Ekspert
06. januar 2016 - 15:36 #6
Jeg skylder dig point- jeg håber det lykkes