Avatar billede NWessel Nybegynder
23. maj 2014 - 12:48 Der er 5 kommentarer

Jeg skal have en ny gamer computer - har fundet 2

Hej, jeg står og skal til at have en ny gamer computer

Jeg kigger på disse to muligheder pt.

http://www.dustin.dk/product/5010754211/dustin-pc-enthusiast-xi60-mini-white-special-edition-w8-pro/

http://www.dustin.dk/product/5010784929/heat-gaming-760-ci5-3-4-8gb-120gb-ssd-1000-gtx760-oc-w8/?s=b&c=0

Umiddelbart kan jeg ikke se anden forskel end de har forskelligt kabinet og den første har større harddisk? Er der noget jeg misser?
Fordi hvis det er hvad forskellen er, så er det jo sund fornuft at gå efter den der har 2 tb hardisk, og 250 gb ssd modsat den anden der kun har 50% af det. Så jeg tænker lidt der er noget jeg har overset?

På forhånd, tak for hjælpen!
Avatar billede NWessel Nybegynder
23. maj 2014 - 18:07 #1
Kunne stadig godt bruge noget afklaring :)
Avatar billede sinumsen Nybegynder
25. maj 2014 - 21:58 #2
Jeg går og overvejer denne... Egentlig ret tæt på at være samme spec.

http://www.dustin.dk/product/5010784929/heat-gaming-760-ci5-3-4-8gb-120gb-ssd-1000-gtx760-oc-w8/?s=b&c=0
Avatar billede sinumsen Nybegynder
25. maj 2014 - 21:58 #3
haha så linkede jeg lige den du havde lagt op i stedet for at kopiere det rigtige link :)

Her er den så :)

http://www.computerland.dk/index.php/computerland-value-4670k-780gtx-sc2adv.html
Avatar billede NWessel Nybegynder
26. maj 2014 - 00:43 #4
Den er også ganske fin vil jeg sige. Den har dog lidt langsommere RAM, ingen SSD og end mindre Sata HD. Og kommer heller ikke med Windows. Jeg vil meget gerne have en SSD ihvertfald :)
Avatar billede sinumsen Nybegynder
26. maj 2014 - 07:43 #5
SSD er også fin, men med hensyn til en gamer pc har det ikke rigtig nogen praktisk betydning, andet end at spillet vil loade hurtigere. Inde i selve spillet vil du ikke mærke en ssd disk. Og windows gider jeg ikke rigtig betale for igen da jeg allerede har en win 7 der så bare bliver installeret på den nye computer.

Men ja du har ret i at der er de små forskelle og hvis man kigger på dem, så ser det ud til at man får det samme i de to computere og så betaler prisforskellen for de små ting man får ekstra med i den du linkede.