Avatar billede temper2 Nybegynder
07. maj 2014 - 10:59 Der er 4 kommentarer

Søger en koder med erfaring inden for højt trafikeret hjemmesider.

Mine krav til dig:
du ved hvad du laver, det her er ikke er "lær undervejs" projekt.

Sitet skal være skalerbart (så server og database kan justeres efter sites behov løbende).

Alt forespørgsel til databasen (SQL) skal være 100% optimeret til high-trafik.

Alt i alt skal siden kunne justeres til høj trafik løbende i takt med bruger overfladen stiger.

Du har styr på webshoop, ink betaling via SMS.

Responsive er ikke et fremmed ord, siden skal være smartphone venlig. (muligt med vores eget app senere hen)

Hvis det har interesse, så kan jeg fanges på:
Mobil:51257162
Mail: temper_tim@hotmail.com
Skype: tempertim
Avatar billede repox Seniormester
07. maj 2014 - 12:27 #1
Flyttet.
Avatar billede keysersoze Guru
07. maj 2014 - 14:16 #2
Søger du en til ansættelse, en billig studerende som freelancer, et bureau eller?
Avatar billede temper2 Nybegynder
07. maj 2014 - 14:25 #3
Søger en der er kompetent til det projekt jeg skal lave. Som udgangspunkt skal de overstående krav opfyldes.
Derefter kan der indledes en dialog om projektet og snakke om pris mm.
Avatar billede keysersoze Guru
07. maj 2014 - 23:56 #4
Grunden til mit spørgsmål var mest, at der sidder en masse med gode idéer og store krav men som ikke kan/vil betale særlig meget, hvis noget overhovedet, og det er svært at henvise til den eller de rigtige uden at have den del af projektet med i ligningen.

Du kan prøve at tage en snak med Acto (sidder der selv som frontender - bare så kortene er lagt på bordet), hvor jeg vil mene der er fint styr på dine ønsker og krav.