Avatar billede skolevej321 Forsker
04. maj 2014 - 11:01 Der er 2 kommentarer

Imap - rod i mapper i outlook

Jeg har skiftet udbyder af min mail og gået fra pop til imap og det giver problemer.
Jeg får godt nok alle mails ned, men de bliver placeret i en ny mappe der er placeret i bunden af "træet". Det ville være mere hensigtsmæssigt hvis den gamle mappestruktur blev bevaret.
Kan det laves om !
Hvorfor kan man ikke slette mails på ipadden !
Avatar billede nellem Nybegynder
05. maj 2014 - 16:23 #1
Det er rigtigt, at når du skifter til imap, oprettes der en ny hovedmappe, hvor alle dine egne undermapper ligger under.
Det kan du ikke ændre på.

Da jeg ikke selv har iPad, kan jeg ikke hjælpe dig med den del af spørgsmålet.
Det lyder underligt, at du ikke i det mindste kan trække en mail over i Slettet post, men nu ved jeg ikke hvilket program du bruger på din iPad.

MVH
Nellem
Avatar billede nellem Nybegynder
05. maj 2014 - 17:34 #2
Jeg glemte at tilføje, at du kan tilføje dine primære mapper fra imap i toppen af Outlook. Højreklik på de mapper du ønsker øverst og vælg tilføj Favoritter. F.eks. Indbakke, Sendt post o.s.v.

Samtidig kan du lukke "Private mapper" sammen. Derved får du din imap konto højere op i Outlook.

MVH
Nellem