Avatar billede zahr Nybegynder
29. april 2014 - 14:19 Der er 3 kommentarer

hjælp til at lave en win7 boot på usb på en mac

Hej

Jeg har lige fået samlet min computer og skal ha smidt noget windows på...jeg har prøvet forskellige metoder for at få lavet en win7 usb boot enhed, men det virker stadig ikke.
Jeg har kun en mac til at lave den på. Jeg har prøvet gennem standard programmet på mac men der er ikke muligheden for at lave den fandt så gennem en masse links et program der hedder netbootin som jeg har prøvet, men uden held den laver usb nøglen men jeg kan bare ikke starte op fra den på min computer.

Hjæææælp :D
Avatar billede zahr Nybegynder
29. april 2014 - 14:20 #1
når jeg starter computeren op(har selvfølgelig valgt at boote fra usb i bios'en) så siger den bare: Missing operating system. Reboot and select proper boot device.
Avatar billede Slettet bruger
29. april 2014 - 20:23 #2
"Jeg har kun en mac til at lave den på"
Skal det forstås sådan, at HDD er formateret til Mac?
Hvis ja, så er du nød til at formatere den til en windows formatering f.eks. NTFS.
Avatar billede Poko1 Ekspert
29. april 2014 - 20:53 #3