Avatar billede Widefelix Novice
20. april 2014 - 22:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan jeg administrere opkald og sms'er på computeren?

Hej eksperter. Jeg har en Samsung Galaxy S2 som min faste mobiltelefon. Og der ryger forholdsvis tit opkald og sms'er ind på den. Men jeg sidder også forholdsvis meget ved computeren, og derfor kunne det være fedt hvis jeg over en eller anden trådløs forbindelse mellem computeren og telefonen kunne modtage og sende opkald og sms'er på computeren imens det går gennem min telefons sim-kort.
Avatar billede 383ci Nybegynder
21. april 2014 - 00:06 #1
En app der hedder airdroid bør kunne klare det. Telefonen på netværket og tilgå dens IP i en web browser.
Jeg har kun brugt den til sms, men det er rimeligt omfattende hvad den kan, og den koster gratis.
Avatar billede Widefelix Novice
21. april 2014 - 08:50 #2
Jeg skal bare både bruge SMS og modtagelse og sende opkald i det
Avatar billede Widefelix Novice
21. april 2014 - 09:06 #3
Har downloadet appen nu. Men når jeg prøver ringe et nummer op siger den jeg skal fortsætte på telefonen jeg vil gerne kunne på computeren altså bruge min computers mikrofon og højtaler til det.
Avatar billede CasperLPetersen Nybegynder
21. april 2014 - 14:54 #4
Hej. Mightytext kan benyttes til at foretage SMS'er via computeren (telefonen behøves ikke at være på samme netværk).
Du kan også foretage opkald via Mightytext - bemærk dog, at opkalene bliver foretaget via telefonen, Mightytext sender blot kommandoen videre til telefonen.

Mightytext er gratis og der kan findes flere informationer her:
http://mightytext.net/
Avatar billede Widefelix Novice
21. april 2014 - 15:01 #5
Det er en art af det jeg skal bruge skal bare kunne ringe på computeren hvor det ikke sker på telefonen
Avatar billede CasperLPetersen Nybegynder
21. april 2014 - 16:25 #6
Du kan jo forwarde dine opkald og SMS'er igennem Skype, har jeg set et sted
Avatar billede Widefelix Novice
21. april 2014 - 17:02 #7
Nej Skype er vidst hvor man betaler for det også kan man bruge deres forbindelse til det. Men hvis man kan bruge sin egen telefon til det gratis vil jeg gerne høre mere
Avatar billede Widefelix Novice
08. maj 2014 - 13:33 #8
H