Avatar billede jmgranner Juniormester
05. april 2014 - 22:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

wordpress fejler

Hvad kan det skyldes?

det sker når jeg klikker på en post.

Catchable fatal error: Object of class WP_Error could not be converted to string in /home/bodyandb/public_html/wp-content/themes/diet-nutrition/core-functions.php on line 379
Avatar billede CRKrogh Ekspert
06. april 2014 - 09:05 #1
Hvad står der mon i linje 379 i filen [core-functions.php]?

Hvordan opfører din WordPress sig ellers - har du kunnet sætte den op uden problemer?
Avatar billede jmgranner Juniormester
07. april 2014 - 12:06 #2
Jeg klikkede lidt rundt og pludseligt var fejlen væk ?'
måske noget med manglende kategorier...
Men der er mange fejl i det tema...
Jeg må hellere kontakte udviklerne af det

vil du ikke have points, så jeg kan lukke
ellers tak for hjælpen ;)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
07. april 2014 - 21:17 #3
Det kan have været links i databasen, der endnu ikke var opdateret - WordPres's veje er ind imellem uransagelige...
Avatar billede jmgranner Juniormester
08. april 2014 - 21:27 #4
Den har stadigt noget her....

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/bodyandb/public_html/wp-content/themes/diet-nutrition/widgets/recipes_widget/widget.php on line 86

måske er det tema bare dårligt, det er af aa-team
Avatar billede CRKrogh Ekspert
09. april 2014 - 20:13 #5
Som oppe i #1: Hvad peger den aktuelle linje i filen på? Er indholdet til stede og er evt. filnavn korrekt?