Avatar billede jmgranner Juniormester
03. april 2014 - 22:47 Der er 3 kommentarer

Det er nærmest en JOKE

Jeg skulle lige bruge skype på min kones bærbar og da hun aldrig havde brugt skype loggede jeg bare direkte ind med mit eget brugernavn. Nu er skype blevet knyttet til alle mulige andre apps og nu vises alle mine venner på skype i et windue på windows8 forsiden Jeg har forsøgt at få det slået fra. Men det er godt nok kryptisk. Er der nogle som har et bud hvordan jeg kan få fjernet det, da det åbenbart ikke er nok at logge ud af skype. Pyhaa
Avatar billede jmgranner Juniormester
03. april 2014 - 22:49 #1
Vil jeg fjerne den boks på forsiden som vil den også slette alle apps, personer, beskeder kalender og mails.....
Avatar billede jmgranner Juniormester
03. april 2014 - 22:50 #2
Under konto kan jeg kun administrere den konto online og det hjælper mig ikke meget.
Avatar billede jmgranner Juniormester
03. april 2014 - 22:54 #3
Nu har jeg fundet ud af at slå dynamisk felt fra for at få de ansigter fjernet pyhha - sikke en omgang - ikke for logist opbygget.