Avatar billede CharlotteEa Nybegynder
30. marts 2014 - 15:39 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Fejlmelding ved opdatering af windows 7

Hej.

Jeg har flere gange forsøgt at opdatere min computer. Når jeg har forsøgt at opdatere den er den kommet med følgende fejlmelding,"WindowsUpdate_00000643" "WindowsUpdate_dt000" som jeg ikke har fundet en løsning på.
Jeg har prøvet at opdatere hver opdatering enkeltvist, da jeg læste mig frem, til på nettet, at dette kunne være problemet, men har ikke endnu fundet en løsning.

Da jeg ikke er den største computer-haj, håber meget I kan hjælpe mig.

Mvh. Charlotte.

Jeg har windows 7 home premium.
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2014 - 15:54 #1
Prøv om Microsoft Fix-it kan køres på din win7.
https://support.microsoft.com/mats/windows_file_and_folder_diag/da
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2014 - 16:58 #2
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2014 - 22:07 #3
Jeg hopper af spørgsmålet.
Avatar billede CharlotteEa Nybegynder
31. marts 2014 - 22:50 #4
Tak for hjælpen og de hurtige svar:-) Har prøvet begge links men har ikke fået løst problemet endnu. Jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal bruge den support-side. Jeg har fået rettet nogle fejl i Windows Update, men der er to den ikke kan løse og når jeg prøver at opdatere kommer de samme fejlmeldinger igen.
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2014 - 07:42 #5
det er svært at gætte mår du INTET skriver

vi ved jo ikke hvad  den gør eller ikke gør

Microsoft (pengemaskinen) påstår deres styresystemer er perfekte så de SKAL løse den for dig hvilket de meget sjældent kan desværre

det man ofte får mest ud af er en geninstalering af styresystemet
det kan man altid gøre når problemet syntes uløseligt MEN

hvis du kender kb nummeret på det der generer

fjern den eller det kb nummer
rens maskinen med en ccleaner
genstart og instaler det kb nummer igen

jeg har selv desværre været ude for at Microsoft spærrede en win 7 64 for mistanke om instalering på flere maskiner
3 bundkort og og div ting der stod af
talte med deres support der intet er værd desværre

en maskine består af hardware og hvis der går 5 eller flere ting i stykker skal man telefonisk aktivere den
tænk tanken hvis din bil gjorde det samme
de sagde til dig --- du kan ikke aktivere den -- du må købe en ny

svineri Microsoft af værste skuffe

desværre er danmark et slaraffenland for storsvindlere og Microsoft holder sig ikke tilbage

en holdningsændring næh det kræver jo at folk bliver glade for deres måde at tilrette lægge deres mystiske nye styresystemer

der er en øvre grænse for hvor mange gange man må geninstallere sin maskine

nok om det svineri

jeg har en metode til at hente ALLE opdateringer ned på maskinen eller på usb pen men den vil jeg ikke skrive her

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2014 - 10:32 #6
System Update Readiness plejer at løse de sværeste opdateringsproblemer.
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/What-is-the-System-Update-Readiness-Tool

Ellers prøv at nulstille opdate.
http://support.microsoft.com/kb/971058/da

Fejl 643 kan godt være en svær nød at knække, MS har et helt special fix til dette.Det er sandsynlig NET Framework der er problemet, længere nede på siden er der et fix til at fjerne NET Framework Metode 3: Fjern og geninstaller .NET Framework
http://support.microsoft.com/kb/976982
Avatar billede CharlotteEa Nybegynder
02. april 2014 - 20:11 #7
Tak for de mange svar.

Jeg fandt ud af det med hjælp fra jeres råd:-)
Det var .NET framework, der var problemet og pixxel's sidste løsning virkede.

Mange tak for hjælpen.
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2014 - 10:14 #8
For at afslutte tråden, plejer man at bede den, der er kommet med et svar om at lægge et svar, hvor efter man giver point ;-)
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2014 - 10:15 #9
Rettelse :  der er kommet med et svar = løsning
Avatar billede CharlotteEa Nybegynder
03. april 2014 - 20:33 #10
Tak, igen:-)