Avatar billede gunnarb Mester
30. marts 2014 - 12:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke fjerne TDC sikkerhedspakke F-secure helt

På min gamle Pc. som kører XP vil jeg gerne fjerne TDC sikkerhedspakke totalt. Jeg har afinstalleret via kontrolpanel og også igennem CCleaner og jeg har prøvet at fjerne  cookies, men lige meget hjælper det, der bliver stadigvæk ved at dukke en side op, som spørger om jeg vil opgradere TDC sikkerhedspakke, hvor jeg kan vælge en knap for installere eller en knap for at vent, og den fortsætter uafbrudt med at spørge. Hvordan for jeg lige kvalt den helt??
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2014 - 14:16 #1
Prøv at køre en tur med F security uninstaller tool.
BEMÆRK DER ER ET DIREKTE DOWNLOAD LINK
ftp://ftp.f-secure.com/support/tools/uitool/UninstallationTool.exe

Eller adwcleaner, det renser browser for adware.
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
30. marts 2014 - 13:55 #2
Lige en hurtig:
CCleaner - værktøjer - opstart ...
Står der noget her ? Som kan/skal slettes/disables ?
Avatar billede claes57 Ekspert
30. marts 2014 - 15:38 #3
det er næppe f-secure, du skal se efter - men et tdc-program, der bare tjekker om f-secure er der.
Gå listen med alle kørende programmer igennem (joblisten).
Avatar billede gunnarb Mester
30. marts 2014 - 17:19 #4
Tak for hjælpen pixxel, det hjalp med f security uninstaller tool.
Giv lige et svar, så du kan høste points.
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2014 - 09:26 #5
svar