Avatar billede mullamulla3 Nybegynder
27. marts 2014 - 20:29 Der er 2 kommentarer

Bærbar der kan spille Sims 3, hjælp!

Min højt elskede Packard Bell er desværre gået i stykker og jeg står og skal have en ny bærbar.

Den skal kunne køre sims 3 med alle grafik indstillingerne på det højeste. også skal den også kunne klare adobe's programmer.
Den skal have en minimum skærmopløsning på 1600x900, gerne højere.

Jeg har lige haft denne her hjemme:
http://www.bilka.dk/elektronik/computere-og-gaming/computere-og-skaerme/hp-envy-touchsmart-15-6%22-15-j036eo/p/100096278?point=1&event=32&facetString=brand:HP

I mine øjne burde den kunne spille sims, men det kunne den altså ikke. Så den måtte jeg aflevere igen.
Den kunne lige klare det ved de laveste grafik indstillinger, men når man satte dem på de højeste gik den i sort skærm og frøs.

Jeg fik derefter afvide i Bilka, at ingen bærbare computere kan spille sims 3 på de højeste grafik indstillinger, hvilket i mine øre lyder som en gang mund diarre.

Min nuværende computer har sagtens kunne spille det på fuld skrald. (Intel core i7-2630QM, 2.00 Ghz, AMD Radeon HD 6650M, 2 GB dedikeret grafik)
Så jeg kan på ingen måde se hvorfor denne HP jeg havde hjemme ikke kunne.

Jeg har virkelig brug for at finde en jeg ved kan klare de ting jeg skal bruge den til, og håber der er nogle kloge hoveder der kan hjælpe mig, da de ikke er særlig behjælpelige i forretningerne.

Det skal være fra en fysisk butik, gerne elgiganten, da jeg helst ikke vil købe online. og prisen er ligegyldig. Den skal bare ikke over 10.000 kr.
Avatar billede tiger_dk Mester
28. marts 2014 - 09:58 #1
hvor i landet kommer du fra ? Grunden til det, er godtnok, som du også selv siger, ikke bestille på nettet. Så er jeg sikker på, at du kan betale og hente fysisk på nedenstående maskine, så udfylder de krav du stille, også under 10.000 !

http://www.sharkgaming.dk/msi-ge70-2pc-017ne.html
Avatar billede MikkelH1994 Nybegynder
30. marts 2014 - 01:14 #2
Hej Mullamulla3

Jeg tror godt du kan finde en computer, som kan spille sims3 for under 10.000 kr.
Jeg har lige købt ny bærbar computer. Jeg havde svært ved at finde en god computer, der passede til mine behov. Men jeg fandt en side jeg aldrig havde set før.
http://bedste-baerbar.dk/vejledning
Jeg fik svar samme dag, med nogle forskellige computere som de mente jeg kunne bruge. priserne var rigtig gode.

Mvh. Mikkel