Avatar billede mahyar Nybegynder
22. marts 2014 - 14:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Wordpress - Rediger i header

hej

Jeg har en wordpress hjemmeside som jeg gerne vil rette i header og tilmeldingsside. For på min tilmeldingsside vises dansk tegn ikke, men det gør det på alle de andre sider. Jeg har for nogle dage fået en fra Kina til at sætte en ny index.php side med tilhørende css filer på siden. Derefter har jeg fået problemer med danske tegn. Nu kan vi ikke komme i kontakt med kineseren og jeg har heller ikke forstand på fil-strukturen i Wordpress.

Spørgsmålet er så hvordan jeg kan komme frem til de tekster der skal rettes. Linket til siden er: http://frontweb.dk/wp-login.php?action=register
Avatar billede Watson Nybegynder
22. marts 2014 - 20:17 #1
Jeg går ud fra at du har fået det rette? siden jeg både kan se danske tegn samt kan bruge dem i formularen?
Avatar billede mahyar Nybegynder
22. marts 2014 - 20:31 #2
ja problemet var at på de to maskiner som jeg testede den på, skulle jeg ind i indstillinger i chrome og sætte den til at læse utf-8....ellers alle andre kunne se dem :) så nu er løsningen fundet ihvertfald
Avatar billede mahyar Nybegynder
22. marts 2014 - 20:31 #3
-