Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2014 - 15:49 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Opstart efter BitDefender er 4 min på SSD

Jeg har lige installeret BitDefender pro på windows 8.1, men efter genstart (og helt slukket) er opstart tiden 4+ min. på en SSD.
Er der nogen som har erfaring med BitDefender?
21. marts 2014 - 16:10 #1
Gnaver / snakker den med harddisken undervejs ?
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2014 - 16:19 #2
Det ved jeg ikke, kan ikke høre noget. Windows kommer til det lille blå vindue, så bliver der sort skærm, men jeg kan se at skærmen er på.
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2014 - 16:22 #3
Ps. Tror de en geninstallation vil hjælpe noget?
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2014 - 17:28 #4
Nyt Image, ny installation af BitDefender. Er oppe på 5.20 sek.
Det går jo ikke. Opgiver programmet. Tak for dit indslag:-)
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2014 - 19:39 #5
Nå glemte at lukke.
Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2014 - 14:54 #6
BD køre fint på min windows 8.1
Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2014 - 22:52 #7
#6
Tak for indput. Så ved jeg ikke hvad der er galt. Har prøvet med nyinstall. 3 gange, med tre nittere.
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2014 - 10:30 #8
Sådan skulle det måske se ud.
https://www.youtube.com/watch?v=MHXfsHq7wlg

Tror ikke der kan være BD, det må være noget andet. Kan det måske være opsætningen af SSD, mangel af opdatering, af firmware
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2014 - 10:56 #9
0:19 sek. ? Det er langt under min norm. Men jeg har nok nogle flere ting som åbner. Min åbningstid med Avast uden BitDefender er 1:10 min. Med BitDefender uden Avast op til 5:20 min.. Min SSD har kørt fint lige fra begyndelsen.
Jeg har prøvet at afinstallere Superantispyware, for at se, om der var en konflikt der, men det gjore ingen forskel. Jeg har Comodo firewall, men det skulle vel ikke give problemer?
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2014 - 18:58 #10
Har nu klonet min SSD over på en Sata disk og installeret BitDefender. Samme triste resultat.
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2014 - 20:56 #11
Jeg har Comodo firewall, men det skulle vel ikke give problemer?
Har du prøvet at deaktivere Comodo firewall.
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2014 - 12:05 #12
#11
Undskyld jeg troede dette spørgsmål var slut og havde det ikke under overvågning, men så lige nogle gamle spørgsmål igennem.

Jeg afinstallerede Comodo, og så startede computeren fint op. Men
BitDefender sløvede min computer ned til det ubrugelige. Så jeg har afinstalleret BitDefender.
Installerede så Kaspersky, som selv meddelte, at det ikke kunne køre sammen med Comodo, som jeg så afinstallarede. Kaspersky kører nu rigtig fint, sammen med Online Armor firewall.
Jeg forstå selvfølgelig ikke, at BitDefender kører på din 8.1 men ikke på min. Det er en rimelig stærk computer og bios er opdateret.
Tak for dine indlæg:-)