Avatar billede zEco Nybegynder
20. marts 2014 - 19:43 Der er 3 kommentarer

Min bærbar vil ikke starte, kun med strømforsyning..

Hej alle sammen.
Jeg sidder i et stort problem, da jeg skal til eksamen næste uge!
Problemet:

Jeg har siden skolestart i morges siddet med min asus s550c tændt, uden oplader i.
Da jeg kommer hjem og prøver at tænde, vil min bærbar ikke starte!
Jeg vælger at tilslutte strømforsyningen men ser, at batteriet er på 81%..
Jeg tænker, at det bare er en lille fejl men et par timer efter gider den ikke at starte igen!
kun med strømforsyning..

Jeg har virkelig brug for jeres kloge ord, om at løse mit problem!
Tak på forhånd.
Avatar billede claes57 Ekspert
20. marts 2014 - 20:11 #1
reglen er, at vi læser spørgsmål - og hvis du stiller det samme mere end en gang, så pisser du os af. Hold op med det, tak.
Avatar billede Zomoli74 Nybegynder
22. marts 2014 - 14:51 #2
Wow et godt svar til hans problem!
Avatar billede claes57 Ekspert
22. marts 2014 - 14:58 #3
Jeg har så svaret på det andet spg, så jeg er ikke sur eller decideret ukvalificeret.