Avatar billede Bjarkesa Nybegynder
20. marts 2014 - 11:12 Der er 3 kommentarer

Hvilken Macbook ??

Hej Eksperten.
- Jeg går på 2 hh, og er ved at skulle investere i en ny computer.
Jeg har valgt at købe en macbook.

Jeg har enketlte krav til computer som er følgende:
Den skal kunne spille Football manager og Pro Cycling Manager uden problemer og uden at den koger fuldstændig over og larmer.
Og selvfølgelig til skolebrug!
Skal jeg derfor købe en macbook pro eller air, hvilken er bedst til spille er de to computere og hvilken støjer mest?
Jeg vil gerne udlade retina, da jeg ikke har råd til den.

God Torsdag derude!
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2014 - 15:44 #1
Ved ikke lige om de spil kører på mac, men ville nok vælge en med Intel Iris Graphics eller nvidia grafikkort, helst nvidia.
Så det skal nok være en Pro, jeg ved intet om hvor meget de støjer osv. desuden er de mac bærbare godt nok dyre, og nok ikke beregnet til at spille med.
Avatar billede Watson Nybegynder
20. marts 2014 - 19:52 #2
Mac computeren er sådan set i bund og grund ikke udviklet til at spille spil på men at arbejde på.

Om du kan spille de spil ved jeg ikke, du kan jo altid undersøge om spillene overhovedet er udviklet til mac systemet, derefter kan du altid sammenligne hvad spillene kræver og hvor meget en mac har af indmad til hvilken pris
Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2014 - 14:55 #3
Har du fundet ud af noget?